ModelStyleAndOutfits
Home Staging to proces, dzięki któremu Twój dom będzie wyglądał jak nowy. Obejmuje malowanie, dekorowanie i porządkowanie przedmiotów w domu.
Sztuka Home Stagingu kręci się wokół kilku kluczowych kroków:
Home staging to proces przygotowania domu do sprzedaży. Obejmuje wszystko, od sprzątania i organizowania, po naprawy i malowanie. Korzyści z inscenizacji domu obejmują większą atrakcyjność kupujących, większą wartość rynkową i wyższą cenę zamknięcia.
Home staging może być lukratywną inwestycją dla właścicieli domów. Może również zaoszczędzić czas i pieniądze, jeśli w przyszłości będziesz musiał sprzedać swój dom.
Proces inscenizacji twojego domu nie jest trudny ani czasochłonny, ale wymaga trochę pracy z twojej strony, a także trochę cierpliwości, aby samemu zobaczyć wyniki.
Zalety home stagingu:
Home staging to dobry pomysł za każdym razem, gdy chcesz sprzedać swój dom. Jest to jeden z najlepszych sposobów, aby uzyskać go sprzedać szybko i za konkurencyjną cenę.
Najlepszy czas na home staging jest wtedy, gdy już zrobiłeś kilka remontów lub napraw w swoim domu, ale ludzie nadal nie są zainteresowani jego kupnem. Możesz myśleć, że wszystko, co musisz zrobić, to zareklamować go, ale nie zawsze tak jest. Czasami ludzie widzą zbyt wiele domów w tym samym stylu i po prostu omijają Twój, ponieważ nie chcą porównywać i kontrastować.
Innym dobrym momentem na wystawienie domu jest kupno nowego domu i jednoczesna sprzedaż obecnego. Jeśli twój obecny dom nie jest inscenizowane dobrze, potencjalni nabywcy mogą być wyłączone przez jak różne wygląda od zdjęć widzieli online, co uniemożliwiłoby im patrząc na nowym domu. Staging może sprawić, że oba domy wyglądają bardziej atrakcyjnie, tak że ludzie są bardziej skłonni do zakupu obu nieruchomości.
Cena home staging będzie zależeć od wielu różnych czynników. Jedną z najważniejszych rzeczy, które musisz wiedzieć, jest to, ile jesteś gotów wydać. Prawdopodobnie będziesz musiał zdecydować pomiędzy wydaniem pieniędzy na dekoratora wnętrz a zatrudnieniem niedrogiego wykonawcy.
Musisz także wziąć pod uwagę swoje oczekiwania co do rezultatu. Twój budżet będzie ograniczony, więc musisz zastanowić się, czego oczekujesz od swojej inwestycji. Na przykład, jeśli chcesz, aby potencjalni nabywcy lub najemcy czuli się w domu w swoim domu, to warto zainwestować więcej w inscenizację niż jeśli wszystko, czego potrzebujesz to szybkie odświeżenie tego, jak wygląda twój dom.
Ponadto, istnieją dwa rodzaje inscenizacji: mieszkaniowa i komercyjna. Staging mieszkaniowy jest bardziej osobisty i często zaczyna się od oceny, jakie przedmioty ludzie będą dotykać i kupować, kiedy przejdą przez drzwi. Komercyjna inscenizacja potrzebuje więcej czasu, ponieważ jest mniej skupiona na emocjach, a bardziej na funkcjonalności.